Główna
Home
Miasta
Cities
Co nowego
What's new
O stronie
About the page
Linki
Links
O mnie
About me

 105N1k

Zmiany: pudło identyczne, jak w 105Ng, rozruch tyrystorowy ACEC, przetwornica statyczna, trzy pary drzwi. Elektronika była sporo droższa niż w następcy, 105N2k, a jej częste awarie powodowały długie wyłączenia wagonów z ruchu. Przerobiono więc te tramwaje i dziś nie ma już żadnego 105N1k. Wyprodukowano 3 szt. w 1995 r.

The body is the same as of 105Ng, impulse starting, three pairs of doors. It were very beakable trams, and expensive in repairs, so they were modernised and today there's no one such tram.

długość/length[mm] 13390
szerokość/width[mm] 2400
wysokość/height[mm] 3060
rozstaw osi/wheels distance [mm] 1900
rozstaw wózków/trolleys distance [mm] 6000
masa/weight[t] 17,7
ilość miejsc/places 125
miejsc siedz./sitting places 20
ilość drzwi/doors 3
V maks/ max. speed [km/h] 70

 

550x480

Zdjęcie z Warszawy

 Zobacz tez/ See also: 105N ; 105N2=115N ; 105NW&805N ; 105Na ; 805Na ; 105NT ; 805NS ; 105Nb ; 105Nbe ; 105Ne ; 105Nf ; 105Np ; 105Nm ; 105N1k ; 105N2k ; 105N2k2000 ; 105N3k ; 105Nz ; 106N ; 107N&108N ; 106Na ; 111N ; 105NaD ; 105Nmodern ; 105NCh&105NChD ; inne-Konstal-other

◄◄Wstecz/ back