Główna
Home
Miasta
Cities
Co nowego
What's new
O stronie
About the page
Linki
Links
O mnie
About me

 105N2k2000

Ta 105-ka jest już dużo mniej podobna do poprzedniczek, jednak po bliższym przyjrzeniu się zobaczymy że zmieniono tylko tylną i przednią ścianę. zasłonięto też wózki i zwężono pudło o 5 cm. Ponadto zmieniono pulpit motorniczego, zmieniając zadajnik jazdy na ręczny, dodano automatyczne sterowanie ogrzewaniem wnętrza. Jeżdżą nim Warszawiacy i Szczecinianie. Nie mylić tego tramwaju z "żelazkami"- te drugie to wątpliwej jakości modernizacje( 105Na -Gdańsk oraz 805Na -Łódź )

Produkcja: 76 szt. w 2001r.

This tram seems not to be very simmilar to other of 105 type, but when you'll look closer, you'll see that only the front and rear were changed. The driver's console is new, with a manual speed adjuster, and there's an automatic heating system. Used in Warsaw  and Szczecin.

długość/length [mm] 13390
szerokość/ width [mm] 2400
wysokość/ height [mm] 3060
rozstaw osi/wheels distance  [mm] 1900
rozstaw wózków/trailers distance [mm] 6000
masa/ weight [t] 17,7
ilość miejsc/places total 125
miejsc siedz./sitting places 20
ilość drzwi/doors 3
V maks./max. speed [km/h] 70

590x350 530x320 545x325
530x745 520x465
Warszawa
510x320
Warszawa
800x600 800x540 535x210

Reszta zdjęć ze Szczecina
 Zobacz tez/ See also:
105N ; 105N2=115N ; 105NW&805N ; 105Na ; 805Na ; 105NT ; 805NS ; 105Nb ; 105Nbe ; 105Ne ; 105Nf ; 105Np ; 105Nm ; 105N1k ; 105N2k ; 105N2k2000 ; 105N3k ; 105Nz ; 106N ; 107N&108N ; 106Na ; 111N ; 105NaD ; 105Nmodern ; 105NCh&105NChD ; inne-Konstal-other

◄◄Wstecz/ back