Główna
Home
Miasta
Cities
Co nowego
What's new
O stronie
About the page
Linki
Links
O mnie
About me

  105Nb

Do zmian względem 105Na można zaliczyć drzwi z tworzyw sztucznych z napędem nowej generacji, w połowie tylko przeszklone i nowe siedzenia  Ponadto zastosowano nowe wózki z hydraulicznym tłumikiem drgań i kołami o nowym profilu. Wagon posiada nowocześniejszy pulpit z osobnym sterowaniem drzwiami. W niektórych wagonach zastosowano pantograf połówkowy. Tramwaj ten okazał się bardzo awaryjny i został zwrócony z Warszawy do Konstalu. Przerobiony i poprawiony, trafił do Grudziądza jako 805Nb. Również w Warszawie zostało się parę sztuk 105Nb do dziś.

Powstała 1 szt. w 1988 r. i 14 w latach 1992-93.

In this car there are new plastic doors with new openers, with glasses only up the middle and  new chairs. What's more, there are new trolleys with hydraulical ammortisation and new wheels profile. It drives in Warsaw.

długość/lenght: 13,5 m
szerokość/width: 2,4 m
wysokość/height: 3,06 m
rozstaw osi/wheels distance: 1,9 m
rozstaw wózkó/trolleys distance: 6,0 m
masa/weight: 17,0 t
miejsc siedzących/sitting places: 20
miejsc stojących/standing places: 105
wznios podłogi nad główką szyny/rails-floor distance: 910 mm
silniki/motors: 4x41,5kW DC

885x580

 Zobacz tez/ See also: 105N ; 105N2=115N ; 105Nw&805N ; 105Na ; 805Na ; 105NT ; 805NS ; 105Nb ; 105Nbe ; 105Ne ; 105Nf ; 105Np ; 105Nm ; 105N1k ; 105N2k ; 105N2k2000 ; 105N3k ; 105Nz ; 106N ; 107N&108N ; 106Na ; 111N ; 105NaD ; 105Nmodern ; 105NCh&105NChD ; inne-Konstal-other

◄◄Wstecz/ back