Główna
Home
Miasta
Cities
Co nowego
What's new
O stronie
About the page
Linki
Links
O mnie
About me

  105Ng, 105Ng/S

Ten wagon posiada już tylko troje drzwi (usunięto trzecie bez zmiany długości pudła). Pozostałe otwierają się na zewnątrz. Brak rynienek dachowych. Nowa przetwornica statyczna produkcji gdańskiego Elmoru. Hamulce bębnowe z luzownikiem hydraulicznym. Koła posiadają system smarowania ich obrzeży. Sprzęgi teleskopowe, pantograf połówkowy opuszczany elektrycznie. Elektryczne również jest sterowanie lusterkami. Produkcja: 2 szt. w 1993 r. dla stolicy. W Szczecinie powstały wagony 105Ng/S przez modernizację 105Na.

This tram has only three doors(the third ones were replaced). The doors are openable outdoor. There's also new static transformer madeby Elmor Gdansk. Cylinder brakes has hydraulic loosers. Telescope couplers, electrically steared pantograph. Outside mirrors are electrically steered.

długość/lenght: 13,5 m
szerokość/width: 2,4 m
wysokość/height: 3,06 m
rozstaw wwózków/trolleys distaance 6,0 m
rozstaw osi/wheels distance: 1,9 m
masa/weight: 17,0 t
miejsc siedzących/sitting places: 22
miejsc stojących/standing places: 103
wznios podłogi nad główką szyny/floor-rails distance: 910 mm
silniki/motors: 4x41,5kW DC
prędkość max/max speed 70km/h kmph

650x380

440x430
105Ng/S Szczecin

 

 Zobacz tez/ See also: 105N ; 105N2=115N ; 105Nw&805N ; 105Na ; 805Na ; 105NT ; 805NS ; 105Nb ; 105Nbe ; 105Ne ; 105Nf ; 105Np ; 105Nm ; 105N1k ; 105N2k ; 105N2k2000 ; 105N3k ; 105Nz ; 106N ; 107N&108N ; 106Na ; 111N ; 105NaD ; 105Nmodern ; 105NCh&105NChD ; inne-Konstal-other

◄◄Wstecz/ back