Główna
Home
Miasta
Cities
Co nowego
What's new
O stronie
About the page
Linki
Links
O mnie
About me

118N Puma

118N to produkcja HCP FPS, nie znajdująca na razie klientów (stan na X 2007). Tramwaj ten jest typowym, nowoczesnym wozem niskopodłogowym. Napędzany jest więc czterema silnikami asynchronicznymi sterowanymi impulsowo. Dwa wózki środkowe są toczne. Wewnątrz, siedzenia są tapicerowane, a naprzeciw wejścia drugiego znajduje się miejsce dla inwalidów i wózków dziecięcych. Uwagę zwraca nowoczesny pulpit motorniczego. Wyposażony jest w ekran LCD wyświetlający parametry jazdy i wozu oraz dwa ekrany LCD wyświetlające widok z kamer zewnętrznych na bok pudła wagonu. 118N is a product of HCP FSP (Poznan), which has to buyers till 10.2007. This tram is a typical, modern low-floor tramcar. It is artuculated by 4 induction machines. Two middle trolleys are non- articulated. Inside, there are upholstered sits, and a place for prams and wheelchairs. More unusual is the driver's console- it has an LCD displaying the crar's parameters, and two additional LCDs to show the view of outside car body.

długość/length: 30,6 m
szerokość/ width: 2,4 m
waga/weight: 40t
ilość wózków tocznych/ number of rolling bogies: 2
ilość wózków napędowych/ number of powered bogies: 2
silniki/ motors: 4x95kW, asynchroniczne
% niskiej podłogi/ share of low floor: 67%
ilość miejsc siedzących/ number of seats: 80
ilość miejsc stojących/ standing places: 132


przód, widoczne obudowy kamer zewnętrznych

przód

tył

pulpit

widok na ekran LCD z widokiem z kamer

kasownik warszawski

widok w stronę przodu

widok w stronę tyłu

drzwi

tablica informacyjna

wózek napędowy
 
zestaw kołowy wózka tocznego

wózek toczny
  1095x660
Schemat z materiałów reklamowych producenta wagonu
1210x825
rysunek techniczny silnika- z materiałów reklamowych producenta silnika

Zobacz też/ See also: Tatra RT6-N1 ; Combino ; NGT6 Bombardier ; Cityrunner

◄◄Wstecz/ back