Główna
Home
Miasta
Cities
Co nowego
What's new
O stronie
About the page
Linki
Links
O mnie
About me

123N

Wagon ten jest w fazie budowy i prób egzemplarza prototypowego, lecz wkrótce 30 takich pojazdów trafi na warszawskie ulice ( w tym do końca roku 2006 trzy sztuki).
Konstrukcja wagonu niewiele różni się od 105N, ma być tylko poprawiona wygoda podróżowania tramwajem.
123N jest pojazdem jednoczłonowym, wysokopodłogowym, dwuwózkowym. Pantograf połówkowy. Silniki trakcyjne prądu stałego. Szyba przednia panoramiczna, wszystkie szyby mocowane metodą wklejania, przyciemniane. Wagon posiada trzy pary drzwi odskokowo- uchylnych. Wózki zabudowane tzw. fartuchami.
 Postanowiono powrócić do pomysłu okienek odsuwanych, zamiast mało wydajnych, uchylnych. Wentylację zapewnią też tzw. szyberdachy.
żródło: tramwar2.republika.pl, Gazeta Wyborcza 8.08.06
This car is only a prptotype now, but soon 30 such cars will go to Warsaw. It is a non-moduled car, with two trolleys, and no low floor.

długość/ lenght : 14,3m
miejsc siedzących/sitting places: 20
miejsc stojacych/standing places: 77
liczba osi/ number of axles: 4
produkcja/ made by: Fabryka Pojazdów Szynowych (Cegielski), Poznan

370x540 330x500 1310x875
705x410 390x555 195x410
480x335 340x525 Wszystkie zdjęcia pochodzą z folderu reklamowego producenta wagonu.

Zobacz też/ See also Tatra T1 ; Beynes; E1; C3; 204WrAs

◄◄Wstecz/ back