Główna
Home

Miasta
Cities

Co nowego
What's new

O stronie
About the page

Linki
Links

O mnie
About

205WrAs

Tramwaj ten jest kolejnym, modelem wrocławskiego PROTRAM-u, nawiązującym konstrukcyjnie do 204WrAs. 205-ka jest konstrukcją trójczłonową, z 20% niskiej podłogi w członie środkowym. Człon pierwszy i ostatni to jednostki 204WrAs, które połączono za pośrednictwem członu niskopodłogowego. Przypomnę, że 204WrAs to nieco tylko odświeżona konstrukcja 105N, z zastosowaniem silników asynchronicznych.
Wrocław ma docelowo otrzymać do 2009 roku 19 sztuk tych pierwszych w tym mieście niskopodłogowców.
Tramwaj ten osiąga większe przyspieszenia hamowania i rozruchu niż 204-ka, lepiej też zabezpieczono go przed korozją. Posiada cztery silniki asynchroniczne zasilane energoelektroniką.

This tram is the next model of PROTRM Wroclaw, being a continuation of 204WrAs line. The 205 model is three module construction, with 20% of low floor in the middle module. The first and the last modules are 204WrAs units, which are nonsignifically modernized 105N tramcars.
Wroclaw is about to welcome 19 such low floor tramcars.
This tram is propelled with four asynchronus motors ( 400kW altogether) by MedCom, steered with energoelectronic

Długość/length: 26,55m
szerokość/width: 2,35m
wysokość/height: 3,28m
miejsc siedzących/sitts: 37
miejsc stojących/standing places: 135
silniki/motors: 8x50kW AC

1280x960
photo by B. Wielgoszewski
800x600 900x600
900x580 800x600 9000x600

 

Źródło danych: protram.com.pl. , Wikipedia

 Zobacz tez/ See also: 105N ; 204WrAs

◄◄Wstecz/ back