Główna
Home
Miasta
Cities
Co nowego
What's new
O stronie
About the page
Linki
Links
O mnie
About me

U 104

Jeden z pierwszych wagonów czteroosiowych w Łódzkiej Wąskotorowej kolei Dojazdowej. Używany w latach 1910-1961. Powstał w fabryce wagonów w Rydze w latach 1909-12 z zastosowaniem silników AEG Berlin- istniały wagony motorowe i doczepy bierne z lat 1909-12. Wyposażony był w hamulce: zwarciowy, elektrodynamiczny i ręczny. Pantograf nożycowy. Pomost w pełni obudowany, z drzwiami. Doczepy miały tylko dwie osie i hamulce wyłącznie ręczne, 4-klockowe. Wyprodukowany w latach 1909-1912 w Rydze- zakłady Russko-Bałtijska Fabryka Wagonów. Tramwaj wąskotorowy.

One of the first four- axles trams in Lodz Narrow-Rail Subcity Rail. Used in 1909-1961. It had four-pads manual brakes. Rail-type pantgraph .It had doors. Produced in years 1909-1912 in Ryga as motor trams and no-motor trailers. Narrow-rail tram.

wagon motorowy/motor car
długość/lenght: 12,84 m
szerokość/width: 2,0 m
wysokość/height: 3,3 m
rozstaw wózków/trolleys distance: 7,1 m
rozstaw kół/wheels distance: 1,3 m
masa/weight: 15,3 t
miejsc siedzących/sitting places: 20
miejsc stojących/standing places: 24
silniki/motors: 2x29,1kW

doczepa/trailer
długość/lenght: 7,84 m
szerokość/width: 2,0 m
wysokość/height: 3,3 m
rozstaw kół/wheels distance: 1,8 m
masa/weight: 5,5 t

630x190

Zobacz także/ See also:Ringhoffer ; Brown Boveri ; Herbrand- Lilpop ; P9 ; Kummer

◄◄Wstecz/ back