Główna
Home
Miasta
Cities
Co nowego
What's new
O stronie
About the page
Linki
Links
O mnie
About me

NGT6Kr & NGT6Kr/2 Bombardier

Bombardier oznacza wagony krakowskie jako NGT6Kr i NGT6Kr/2 lub NGt6.

Tramwaj niskopodłogowy. Konstrukcja tramwaju pozwala na przebudowę na dwukierunkowy i łączenie w składy. Hamulce: akumulatorowe ( hydrauliczne), sprężynowe( w wózkach napędowych), analogowe( pasywne akumulatorowe z siłą zależną od obciążenia i zabezpieczeniem przed poślizgiem). Szyby boczne hartowane, reszta klejone. Na podłodze wykładzina kauczukowa. Na dachu umieszczono całą aparaturę elektryczną. Wózek środkowy, posiadający wał w kształcie korby, pozwolił na nie podnoszenie podłogi w tym miejscu. NGT6 spotkamy w Krakowie (14 szt. z 1999-2000r.).
Druga , nowsza wersja NGT6/2, posiada dodatkowe wąskie drzwi z tyłu oraz przesuwne okna. Nazywany jest NGT6/2 (12 szt. z 2003r.). Wszystkie zmontowano w Krakowie.

A low floor tram. The construction enables to match the tram with others. The brakes are: acumulating( hydraulic), spring( on the motor trolleys), analog ( passive acumulating with strenght depend on the load and with anti-blockading system). Floor covered with row rubber. On the roof is placed all the electricity. The car is climatisated. The middle trolley has crak-like axle, which enabled to lowen floor over it. NGT6 is used in Krakow.

Długość/Length 26.000 mm
Szerokość/Width  2.400 mm
Wysokość (bez pantografu)/height  3.455 mm
Rozstaw osi /wheels distance 1.800 mm
średnica kół/wheels diameter: 590 mm
promień min. łuku torów/ min. rails arc radius: 18 m

Masa własna/weight 30.000 kg
max. masa/ max. weight: 46.650 kg

Miejsca siedzące/siting places : 78
Miesca stojące/standing places: 100
siedzenia składane/ folding up sits :8

Wznios podłogi nad główką szyny/rails-floor distance: 360 /560 mm
Wznios wejścia / entrance height: 290 mm
Udział procentowy niskiej podłogi / low floor percentage: 65%

silniki/motors: 4 x 125 kW, asynchroniczne trójfazowe/3-phase, inductive
Prędkość maks./max. speed 80 km/h-kmph

>> dokładne dane / detailed data: Ngt6-(2,86MB)- po polsku, in English & in Deutch << (link do pliku elementu witryny Kiepe-Elektrik)

575x365 450x310

Filmy / movies:

NGt6-wersja bez ostatnich drzwi, przejazd przez ulicę, 1,3MB, .mpeg
 (link do elementu witryny Encyklopedia Krakowskiej Komunikacji)

NGt6- przejazd p torowisku wydzielonym, 1,3MB, .mpeg
(link do elementu witryny Encyklopedia Krakowskiej Komunikacji)

NGt6- przejazd przez ciasny zakret, 1,3MB, .mpeg
(link do elementu witryny Encyklopedia Krakowskiej Komunikacji)

330x160 265x150 315x180
2180x940 660x455 570x385
690x560 800x580 750x565
aparatura na dchu
1024x650
rysunek z folderu firmy Vossloh-Kiepe
510x450
tylny pulpit manewrowy
510x385
615x460
wózek napędowy
610x410
wózek toczny środkowy
725x410
800x560 615x385 615x460

Zobacz też/ See also: Tatra RT6-N1 ; Combino ; NGT6 Bombardier ; Cityrunner

◄◄Wstecz/ back