Główna
Home
Miasta
Cities
Co nowego
What's new
O stronie
About the page
Linki
Links
O mnie
About me

Ringhoffer

Tramwaj Ringhoffer produkowany był w Praga-Smichov. Nadwozie wykonano całkowicie z drewna, wyłożone do połowy blachą. Okna nie otwierały się, pozostawały jedynie otwory wentylacyjne przy suficie. Przedział pasażerski oddzielono od motorniczego suwanymi drzwiami. Wewnątrz umieszczono dwa rzędy siedzeń: pojedyncze i podwójne. Wóz posiadał reflektor główny oraz jeden na dachu. Pantograf typu lirowego. Zdjęcia poniżej przedstawiają tramwaje w Cieszynie. Po likwidacji linii w Cieszynie tabor odkupiła Łódź i przebudowała go: wagony miały sześć jednakowych okien, pantograf nożycowy, zabudowane pomosty z drzwiami. W Bielsku również był jeden egzemplarz, później też przekazany do Łodzi. Ringhoffer trams had been producced in Praga- Smichov. The body was all made of wood. The windows weren't openable. Inside were two sitts rows: a double and a single one. The car had one main reflector and one extra at the roof.( at each end). Pantograph or lyre-type. The photos beneath show this trams in Cieszyn. Aftter liquidation of tramways in tehe, Lodz had bought all the cars and renewed them. Then it had six simmilar windows, rail-type pantograph and built-up platform.

długość/length:8,1 m
szerokość/ width: 2,05 m
wysokość/height: 3,25 m
rozstaw szyn /rails distence :1000  mm
waga/weight: 10,8 t
miejsc siedzących/sitting places :18
miejsc stojących/standing places :12
silniki/motors :2x22kW

400x300

 

500x315

Zobacz także/ See also:  Bergmann ; Herbrand - Lilpop ; Bremen ; Brown Boveri

◄◄Wstecz/ back

Więcej o tych tramwajach na stronie Tramwaje w Cieszynie  Maćka Dembinioka